Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

piątek, 20 stycznia 2012

W drodze.


      Na początku muszę Wam powiedzieć, że zaczyna mi się podobać ten nowy kolor włosów… myślę że po kilku myciach będzie coraz jaśniejszy i coraz ładniejszy! Dziś skoro świt umyłam głowę wymodelowałam włosy, podkręciłam końcówki, umalowałam oczka iiii... jest całkiem, całkiem!
     Dziś, jak co dwa tygodnie, jadę na zajęcia do szkoły. I jak co drugi piątek, okazało się, że nie zdążyłam rozpakować walizki ostatnim razem, a już muszę ją pakować ponownie.. A wydawałoby się, że dwa tygodnie wolnego to wystarczająco dużo czasu żeby to zrobić.
Na zajęcia  lubię jeździć w sumie tylko z trzech powodów:
- Mogę zobaczyć się ze znajomymi w szkole,
- Mogę pomieszkać u mojej ukochanej i jedynej siostry:),
- Kierowca busa, którym jeżdżę jest baaaardzo sympatyczny :D
    A właśnie busy! Nie wiem czemu, ale kiedyś podróżowanie busem wydawało mi się jakoś mało bezpieczne, kojarzyło się z zatłoczonym autobusem w godzinach szczytu. Teraz bardziej przekonałam się do tego środka transportu. Po pierwsze jest dużo taniej niż pociągiem, jest cieplej, wygodniej, szybciej… no po prostu cud malina! :))
I jest cichutko… To właśnie w podróży podejmuję najwięcej dobrych decyzji i ogólnie dużo rozmyślam. Mogę całkowicie odciąć się od bieżących spraw.. a w tej chwili np. pisze kolejny post.
Zastanawiam się ile jeszcze miejsc zobaczę w swoim życiu, żałuję, że tak niewiele widziałam i zawsze obiecuje sobie że będę częściej wybierać się na wycieczki.. Ech… Za każdym razem te same postanowienia! :) No cóż może wreszcie je zrealizuje..
Czy Wy lubicie podróżować? Jakie myśli Wam przy tym towarzysza? Czy jak ja marzycie, myślicie o rodzinie, znajomych, o przyszłości?  Jaka jest Wasza wymarzona podróż?:)
Pozdrawiam Was serdecznie, Patiiii:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*