Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

środa, 18 stycznia 2012

Wspomnienia..

Cześć!
  Jak minął dzień? Mój bardzo przyjemnie, spotkałam dziś kilka naprawdę miłych osób. Spotkanie z kimś takim może wprawić człowieka w dobry nastrój, który utrzyma się przez cały dzień..:)
  Ogólnie od poniedziałku, gdziekolwiek wyjdę spotykam osobę, z którą z różnych powodów dawno się nie widziałam. Bardzo lubię takie spotkania, bo mam wtedy czas na wspomnienia! Uwielbiam wspominać dobre chwile w grupie. To ciekawe, że każdy z nas znajdując się w tej samej sytuacji zapamięta inny szczegół... Z wracania myślami do jakiejś chwili samotnie nie ma się takiej frajdy. Bardzo lubię też wieczorami zebrać wszystkie albumy ze zdjęciami, zaprosić rodzinę do jednego pokoju i oglądaaaać. Patrzeć na miny rodziców kiedy patrzą na zdjęcia ze ślubu, z urodzin moich i mojego rodzeństwa. Myślę, że takie wspominanie dawnych czasów bardzo nas do siebie zbliża. Warto to robić, warto pamiętać kim byliśmy, co przeżyliśmy, czego pragnęliśmy, co nam się udało, a co nie. Poza tym oglądanie zdjęć, czy wspominanie przeżytych chwil to świetna rozrywka a przy tym i często kupa śmiechu! Gorąco polecam!:))
  A Wy lubicie wspominać? Z czym lub z kim wiążą się te najprzyjemniejsze wspomnienia?
Pozdrawiam!;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*