Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

wtorek, 7 lutego 2012

W takie dni jak ten..

Cześć!
Dawno nie pisałam...przepraszam, poprawię się!:)
Dziś jest ten dzień... dzień męki;) i tylko druga kobieta zrozumie o czym mogę mowić w ten sposób!:D
W takie dni jak ten marzę tylko o sześciu rzeczach, które zresztą udało mi się uwiecznić na zdjęciu poniżej:
Te sześć rzeczy to oczywiście:
- łóżko
- koc
- poduszka
- termofor
- ciekawa książka, album
- ciepła herbatka.
  Jeśli chodzi o książkę to lubię lekką leturę... Może to Wam się wydać śmieszne ale obok Paula Coelho, którego twórczość do lekkiej nie zaliczam, mam książki typu Dzieci z Bullerbyn i Jeżycjada. Okropnie lubię wracać do tych książek, bo przypominają mi o dzieciństwie i wszystkich przyjemnych chwilach z tego okresu:)) 
  Kiedy mam książkę, i herbatkę to wskakuję pod koc, kładę termofor na brzuszek iii nie ma mnie dla nikogo!:))
 A wy jak umilacie sobie "te dni"? Życzę wszystkim przyjemnego popołudnia!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*