Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Postanowienia noworoczne!

Czeeeeeeść!
     Witam wszystkich w to mroźne popołudnie! Mam nadzieje, że widzieliście już ten piękny krajobraz za oknem! Mnie bardzo ucieszył widok padającego śniegu, booo bardzo lubię taką prawdziwą polską zimę!;)) (Co nie zmienia faktu, że ze zniecierpliwieniem czekam na  wiosnę...;p)
    Przejdźmy do sedna! Któregoś pięknego wieczoru moja przyjaciółka wpadła na pomysł abyśmy na kartce spisały wszystkie swoje postanowienia noworoczne, żeby...je sobie unaocznić;)) Tak też zrobiłyśmy. Moich jest aż 11 dlatego wymienię tu tylko te, które są.. może nie najważniejsze, ale o nich chce opowiedzieć;)
Po pierwsze: Jakiś czas temu obcięłam włosy na bardzo krótko i.. źle się z tym czuję. Chcę je zapuścić. I może nie ma w tym nic trudnego, ale w moim przypadku uwierzcie mi, że jest to duży problem.. Bardzo szybko nudzę się swoim wyglądem, lubię częste zmiany, a ponieważ uczę się fryzjerstwa, uwielbiam eksperymentować z włosami. W tym roku powiedziałam sobie: Koniec! Muszę zapuścić włosy i wreszcie wyglądać tak.. prawdziwie kobieco!;))
Po drugie: znaleźć hobby...to już mam!:)) Ten blog jest świetnym zajęciem na wolne popołudnia.
Po trzecie: znaleźć ciekawą pracę. I tu myśle zaczynają się schodki ale mam nadzieję, że dam radę!:) szukam, szukam i jeszcze raz nic ciekawego nie znalazłam..;D nie no... to wymaga czasu.
Po czwarte: gotować. To też już powoli realizuje. Chodzi o to, że moim zdaniem każda prawdziwa kobieta powinnam potrafić przyrządzić coś dobrego dla siebie i dla rodzinki, bo jak każdy na pewno wie najlepiej trafić do serca przez żołądek!:))
Po piąte(ostatnie): Haha! to nie jest dla wszystkich obce postanowienie... chce dbać o figurę!:) Zdrowo się odżywiać i regularnie ćwiczyć w domku...taa...yhym..:) No, na razie całkiem mi to wychodzi! Trzymajcie kciuki, oby tak dalej!;))
  A wy jakie macie postanowienia? Życzę wiele wytrwałości i wszystkiego dobrego w tym roku!:) pozdrawiam gorąco!-->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*