Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

niedziela, 15 stycznia 2012

Kubek ciepłego mleka...

Cześć!
Jak Wasze samopoczucie? Mam nadzieję, że równie dobrze jak moje!
Ja mam na imię Patrycja, mam 20 lat, a toto oto to właśnie będzie mój pierwszy BLOG:)

           Leżąc wieczorem wygodnie w łóżeczku, zastanawiałam się, od czego właściwie zaczyna się pisanie bloga? To dla mnie coś zupełnie nowego i wiele towarzyszy mi przy tym emocji!;D nie sądziłam, że będę pierwszy wpis aż tak przeżywać! Dlatego, dla uspokojenia postanowiłam napić się ciepłego mleka...mniam! Jak mówi babcia (a babcia  ma zawsze rację pamiętajcie!;)), ciepłe mleko jest najlepsze na zdrowy sen! Dlatego piję ze smaczkiem i cieszę się na samą myśl o tym, że wreszcie obudzę się wypoczęta..achhh..;)

Zastanawiam się poważnie nad tematyką tego bloga, choć moze powinnam była zrobić to wcześniej... no ale nie zrobiłam. Sądze, że pod tym względem będzie tu panował kompletny miszmasz ale mam nadzieję, że Wam się to spodoba...:)
Na początek zajmę się na pewno..tadadaaam: Postanowieniami noworocznymi! Każdy z nas ma jakieś, ja też mam kilka i niektórymi się z Wami podzielę! Może razem będzie nam łatwiej je realizować, hm?;)Myślę, że na pewno!;) Dlatego daję sobie czas do jutra na zastanowienie się nad strategią i wracam jutro..!
Dobranoc!;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*