Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

środa, 15 lutego 2012

Po 14-tym..

       


Hello!

Dziś dzień jak każdy inny, ale wczoraj spędziłam naprawdę urocze popołudnie! Mimo, że nie obchodzimy z chłopakiem nigdy jakoś szczególnie Walentynek to wczorajszy dzień był wyjątkowy:) nawet narzuciłam soczysty ale zgaszony róż na usta..aaa!:)A dlatego w ten sposób o tym piszę, bo na codzień nie maluję się wcale albo bardzo delikatnie. A o tym dlaczego nieczęsto się maluję napisze innym razem.
Tak więc wracając do tematu... ubrałam się ładnie i wymalowałam, kilka dni wcześniej wysłałam ukochanemu walentynkę z zaproszeniem do mojego mieszkanka abyśmy wspólnie zaplanowali dzień. Nooo i zjawił się mój luby z pięknym kwiatkiem i prezencikiem.
Jeśli chcecie wiedzieć co dostałam to powiem, ale i tak bym powiedziała, czyście chcieli czy nie..:)..jest to orchidea, która jest moim pierwszym osobistym kwiatem doniczkowym i z tej okazji nadałam jej imie Zuza. Może to głupie ale trudno..;p I do tego mam ogromny kubek na duuużo herbatki i pluszowe serce.
Oczywiście dostałam już nakaz otoczenia szczególną troską Zuzę. Aby dotrzymać obietnicy poczytałam to i owo i podzielę się z Wami, jaką metodę pielęgnacji wybrałam w następnym poście.
A obok dwa zdjęcia z wczorajszego dnia, jak widać Zuza z kubkiem i mój strój. Aaaa i nie zwracajcie uwagi na moją minę.. okropnie głupio się czuję pozując:) Życzę Wam przyjemnego wieczoru! pozdrawiam Patiii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*