Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

wtorek, 7 stycznia 2014

Z nudów jestem kreatywna!:)

Cześć Cześć!
Jak się macie? Czy Wy też odczuwacie jakis niedosyt po tych wolnych dniach? Niby wolnego chwilę, zaraz potem praca, potem znów wolne... Taki jakiś rozwalony długi weekend. Aż się cieszę, że wreszcie to sie unormuje.
Wczoraj już się absolutnie nudziłam, dlatego postanowiłam znaleźć twórcze zajęcie. Stwierdziłam, że skoro mamy wiosnę na dworze, wprowadzimy ją do mojego pokoju. Oto co powstało:


Kwiatuchy z bibuły!



Wyglądają dość komicznie ale.. cieszą oko mimo wszystko! Tego największego przyciełam trochę po zrobieniu zdjęcia, bo jednak był zbyt duży.
Co wykorzystałam? Trzy druciki kawałek bibuły w dwóch kolorach, wstążki i nitki i ot cała filozofia :)))
Jak Wam się podobają?
Miłego dnia, Patiiii:****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*