Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

sobota, 4 stycznia 2014

Rok pozytywnych myśli!

Cześć i czołem w Nowym Roku!
Jak minęły Wam święta? Sylwester udany? Mam nadzieję, że wszystko w porządku.
Przychodzę z krótkim, "pozytywnym" postem.
Aby wkroczyć w ten rok z nową, lepszą energią sprawiłam sobie dwie rzeczy (tzn. wyprosiłam je u najbliższych): 
- Kalendarz dobrych myśli na nowy rok Beaty Pawlikowskiej
- oraz jej książka "Kurs szcęścia" .
Cudowny prezent! Kalendarz dostałam od przyjaciela. Jest w nim mnóstwo miejsca na notatki, a na każdej stronie jakaś "dobra myśl na dzień". Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że naprawdę zostały wpisane specjalnie dla mnie..;D
Książkę również dopiero 1 stycznia zaczęłam, wiec wiele o niej powiedzieć nie mogę, ale jak na razie bardzo przyjemnie się ją czyta, a co rozdział mamy do wykonania ćwiczenia, które absolutnie nie pozwolą nam zasnąć przy lekturze.
Zobaczymy co wniesie do mojego życia. Mam nadzieje, że same "rarytasy".

Dajcie znać, czy czytaliście którąś książke z tej serii, co o nich myślicie?
Miłego dnia, Patiiii:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*