Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Nieprzyjaciele

Cześć wszystkim!:)
Jak minął dzień?
Niektóre dziewczyny ostrzegały mnie, że picie drożdży może przywołać trądzik... Ponieważ ja zawsze miałam problemy z cerą liczyłam się z tym, że u mnie taki efekt będzie widoczny. Niestety, nie sądziłam, że będzie aż tak źle. Co dzień pojawia się nowy wyprysk. 
Nie powiem.. jakoś sobie z tym radzę za pomocą żelu, który przepisał mi mój dermatolog, ale mam wrażenie, że nie zdąży się wygoić jedno, a zaraz pojawia się drugie.
Jestem już trochę zmęczona tą walką i zaczynam się uprzedzać do drożdży. Jeśli nie zobaczę żadnych efektów w poroście włosów to podejrzewam, że załamanie nerwowe będzie nieuniknione...:) Żartuję oczywiście..

Przy tej okazji chciałabym napisać kilka słów o moim złotym środku na wypryski.

Isotrexin, żel 30g. cena to ok 36zł.
Cena jest dość wysoka, ale przekonałam się, że jest niezastąpiony. 
Używam go punktowo na noc. Doskonale wysusza wypryski, działa na tyle skutecznie, że po dwóch dniach problem praktycznie znika. Jest bardzo wydajny. Produkt jest dostępny wyłącznie na receptę, bardzo silnie działa, może nawet mocno podrażnić skórę, dlatego nie będę Was zachęcać do zakupu, ale jeśli macie problem z trądzikiem, warto zapytać o ten żel swojego lekarza dermatologa.
Gdy chcę podziałać jeszcze dodatkowo na wypryski to nakładam na dzień żel Metronidazol, również dostępny na receptę, ale w tym przypadku nie będe sie rozpisywać bo... szału nie ma;)

A jak Wy radzicie sobie z tymi "wulkanami"-najgorszymi?
Pozdrawiam, Patiii;**

1 komentarz:

  1. ja ten etap mam już za sobą, ale czego to ja nie próbowałam, żeby się tego ustrojstwa pozbyć. Choć problemy z cerą będę miała chyba zawsze, bo jest ona tłusta i skłonna do zanieczyszczeń :/ Jednak już teraz, po wielu latach walki, jest o niebo lepiej, niż kiedy byłam nastolatką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*