Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

piątek, 20 kwietnia 2012

"Marzenia fryzurowe"

Cześć, cześć!
A cóż to za przepiękna pogoda zawitała w nasze strony dziś?!:)) Miło z jej strony... A jak Wasze samopoczucie? Jak się mają pijaczki drożdży?;>
Dziś chciałam napisać o moich celach jakie wyznaczyłam sobie w zapuszczaniu włosów.
Oto pierwsza docelowa fryzura:
 Niestety, u mnie włosy przy twarzy są krótsze niż te przy karku. Jest między nimi ok 5 cm różnicy, tak więc do podobnej fryzury jak na zdjęciu brakuje mi przynajmniej 5 cm, to nie tak dużo....:)
Kolejna fryzura docelowa: lob.

Achhhh! Jak ja uwielbiam nieład na głowie! Niestety bez odpowiedniej stylizacji, taka fryzura na mojej głowie się nie utrzyma długo. Ale nic to.
Do tej długości brakuje mi przy karku no.. 6cm, przy policzkach...no...no.;p
A już tak ostatecznie marzę o tym:
Świetny kolor, cudowna gęstość, wspaniała długość no i piękna kobieta, nie ma co!
Na to sobie jeszcze poczeeekam...
 (Nie sugerujcie się osobami które są na zdjęciach.. to nie są moje..idolki, przypadkowe zdjęcia znalezione kiedyś na google;)
 Wesprzyjcie mnie w zapuszczaniu, proszę!
Pati!:*

2 komentarze:

  1. Mnie też zależ na gęstości. Lubisz pisać o włosach, więc może dołączysz do zabawy 15 Hair Project? P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie dołącze jak tylko sprawię sobie nowy aparat:) dzięki, pozdrawiam Pati:*

      Usuń

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*