Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

piątek, 25 kwietnia 2014

Buty, butki, butunie...

Hejka!
Jestem pewna, że każda z Was kocha buty jak ja, szczególnie po przecenie! Dlatego chciałam się pochwalić prawdziwym skarbem, oczywiście wg mnie...
Oto i one:
Tadaaaaaaaaaaaaaam! :)


Zwróćcie uwagę na cenę! <3 
I oczywiście, to jest chińszczyzna, ale słuchajcie..za taką cenę nawet gdybym miała chodzić w nich jedynie miesiąc to i tak bym je kupiła.
Czy u Was tez są takie sklepy z tanim, ciekawym obuwiem? Kupujecie w nich?
Dajcie znać!!
Życzę przyjemnego wieczoru, Patiiiiiii :*****

1 komentarz:

  1. Czy ja dobrze widzę i tam jest 9 ? :D
    __
    odżywkę eveline brałam pod uwagę, ale używałam ją ostatni raz w ubiegłym roku, więc nie ma po niej śladu na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*