Myśl dnia:

Myśl na dziś: "Zamiast zazdrościć innym ludziom, dziś przyjrzyj się sobie. Ty też masz talent!"

piątek, 9 listopada 2012

Powrót!

Cześć i czołem!
Nie było mnie tu PRAWIE ROOK..kto by pomyślał, że wrócę... A JEDNAK!
Dużo złego działo sie w tym czasie w moim życiu dlatego niestety uznałam, że moja nieobecność będzie i jest usprawiedliwiona..
Ale nic to pamiętajcie:.. nigdy, ale to NiGDY!! nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.
W każdym razie wracam dziś z nową energią i apetytem na życie. 
Achhhh i z nowym aparatem! "jestem NIKON-jestem wszędzie";D
Dlatego mogę obiecać, że bedzie obrazkowo, zdjęciowo, ubraniowo, urodowo, makijażowo, czesaniowo, wnętrzarsko, krajobrazowo i Bóg wie jak jeszcze..:) w każdym razie mam nadzieje, że bedzie ciekawie!
Do napisania! (prawdopodobnie jutro mała aktualizacja włosowa) Urooosły mi te pierze, nie ma co!;)))
Życzę spokojnej nocy,
Pozdrawiam, Patiii:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, Patiiii:*